perjantai 20. tammikuuta 2012

Sitten joskus

Sitten joskus kun minä olen hirveän vanha, sanotaan ainakin 85 vuotta vanha niin minä ajattelin tehdä kaikkea mitä en eläissäni ole ehtinyt tai viitsinyt tehdä. Silloin voi tehdä vaarallisiakin asioita eli elää niin sanotusti hiuskarvan varassa koska elämä muutenkin on hiuskarvan varassa siinä iässä ja jokaisena aamuna jona herää elossa niin voi kiittää luojaa vielä yhdestä lisäpäivästä. Niin silloinpa minä ajattelin kokeilla miltä tuntuu bensan imppaaminen. Nykyään en sitä viitsi tehdä kun minulla on opinnot kesken ja työharjoittelupaikoissa eivät ehkä hyvällä sitä katsoisi mutta vanhainkodissa kun vaipat on kusessa ja paskassa luulen että juuri imppaaminen voisi tuoda sisältöä tyhjiin päiviin. Voin jo kuvitella sen rentouttavan tunteen kun katsomme yhdessä vanhainkodin aulassa kauniiden ja rohkeiden jaksoa numero 145099 jossa muumioutunut Stephanie herää eloon ja minä vaan bensahuuruissa naureskelen kun muut samalla eivät naureskele vaan valittavat miten elämä on kurjaa ja kuinka ennen oli hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti