perjantai 3. heinäkuuta 2015

Normaali

Mikä vittu on normaali? Kertokaa mulle. Normaalikokonen pitsa. Mistä minä voin tietää mitä se tarkottaa. Normaalit ranskalaiset. Maanteillä vallitsee normaali talvikeli. Oppilaat menestyivät ylioppilaskirjoituksissa normaalia paremmin. Hallitusneuvottelut sujuneet normaalisti. Normaalia kesäsäätä luvattu juhannukseksi. Kesäsää on vittu normaali vaikka olis 30 astetta lämmintä tai 15 astetta lämmintä. On myös aivan normaalia jos ei sada kahteen viikkoon vettä tai sataa kuukauden putkeen. Ainut mistä ottaa jotain tolkkua on Eppu Normaali joka on bändi ja sillä selvä. Nyt vähän tarkkuutta näihin hommiin tai sitten pitää yhdessä sopia joku normaalin määritelmä. Ei mulla muuta tälleen näin pitkästä aikaa.


3 kommenttia:

  1. Luin just sun kaikki tekstit ( mulla ei taia olla omaa elämää) ja siis täyyy sanoa et tää on mahtavinta paskaa mitä oon ikinä lukenu! Hope so jatkat tätä vieläkin! Ps. Eksyin tänne ku googletin "muurahaiskarhu lemmikkinä" ja siitä se sit lähti:DDD

    VastaaPoista
  2. ois tarkotus vähän aktiivisemmin kirjotella mutta monesti tulee mietittyä että kaikki oon jo kirjottanu kaikesta mahollisesta :D

    VastaaPoista