lauantai 30. kesäkuuta 2012

Ilmankin osaisin ehkä (tai sitten en)

Mainokset keskittyvät kertomaan kuluttajille eli ihmisille että on olemassa tuotteita joita he luulevat tarvitsevan kun katsovat mainoksen. Heti pälkähtää päähän että nyt tarvitsen ehdottomasti tuota kun televisiosta on sen tuotteen tekijä ostanut isolla rahalla mainosaikaa James Bondin uusinnan mainoskatkolta. Jos en satu olemaan jääkaapilla juomassa tuoremehua suoraan tölkistä saattaa eteeni pompsahtaa mainos esim. boksereista eli miesten alushousuista.
On erittäin tärkeää kertoa että alushousuja tarvitsee ostaa juuri nyt kun ovat tarjouksessa ja niitä saa 3 kpl kahden hinnalla. Todellisuudessa minä osaan ostaa housut silloin kun niitä tarvitsen eli kun entisistä on kuminauha rispaantunut niin ettei tahdo jalassa kestää ne. Ihan sama kun Siwa mainostaa banaaneja. Kyllä jos minulle pään sisällä olevat aivot viestittävät kielen makuhermoihin viestin että nyt maistuisi banaani minä menisin kauppaan niitä ostamaan mainostamattakin. Kohta varmaan aletaan mainostamaan bensaa että tule nesteelle tankkaamaan 1,70 euroa litra tai autosi pysähtyy jos et tankkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti