tiistai 8. tammikuuta 2013

Kärsi

Minä olisin hyvä suunnittelija. Jos minä pääsisin töihin suunnittelijaksi minä suunnittelisin ensimmäisenä kaukosäätimen joka olisi hyvä. Hyvä kaukosäädin olisi semmoinen missä olisi vain sen verran nappuloita kun tarvitsee eikä lainkaan semmoisia nappuloita joista ei tapahdu mitään. Ensin ottaisin huomioon että on olemassa erilaisia televisioita jotka on erilaisilla ominaisuuksilla varustettu. Rikkaille on esim. Samsung valmistanut television joka maksaa 5000 euroa ja siinä on niin terävä kuva että ihmissilmän erottelukyky ei enää riitä löytämään mitään vikaa ja sitten siinä on semmoisia ominaisuuksia joista köyhä osaa vain uneksia. Niin minä köyhänä ostin 400 euron telkkarin mutta valmistaja perkele tyrkyttää mukaan samanlaisen kaukosäätimen kaikkiin malleihin. Nyt minulla on säätimessä ainakin 16 nappia joita painamalla tulee telkkariin teksti että "tätä toimintoa ei ole" tai "toiminto ei ole käytettävissä" tai joku vastaava teksti. Miksei samantien tule ruutuun teksti että "KÄRSI VITUN KÖYHÄ!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti